خبرهای كوتاه ورزشی
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مرتضی محرابی پیش از این به عنوان رئیس كمیته داوران در فدراسیون فعالیت داشته است.

*** تبریز- كاظم محمودی و اسماعیل هلالی از آذربایجان شرقی موفق به كسب مدرك دوره مربیگری پیشرفته فوتبال آمریكای جنوبی در سائوپولوی برزیل شدند.

محمودی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هفت نفر از مربیان ایرانی در این دوره 10 روزه در باشگاه سائوپولوی برزیل حضور داشتند.

وی اضافه كرد: مربیان اسبق تیم های پالمیراس، سانتوس و سائوپولوی برزیل مدرسان این دوره مربیگری بودند و مدرك ارایه شده از معتبرترین مدارك مربیگری در آمریكای جنوبی است.

****شهرری - رییس اداره ورزش و جوانان باقرشهر گفت: كلاس كنترل و ارتقای داوران درجه یك به ممتاز ملی و كنترل درجه داوران ممتاز در خلال مسابقات كشتی آزاد نونهالان قهرمانی توابع استان تهران در باقر شهر برگزار می شود.

'رضا صمدی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این استان 80 تا یكصد نفر از داوران برتر كشور حضور دارند كه یكی از داوران ممتاز بین المللی از طرف فدراسیون كشتی، آموزش را انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام هیات كشتی استان تهران، داوران تهرانی می توانند برای ثبت نام از 13 تا 31 خرداد ماه جاری به كمیته داوران هیات كشتی استان مراجعه كنند.

ورزشی**1587**1440





:: برچسب‌ها: مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: